close

由於佢係無得BOOK位嘅,咁我哋唯有一行六人齊齊去報到等位,

可能我地比較早去(6:00p.m左右),等左大概半粒中就有位。

我地太多人嘅關係,要坐出面,係紅燈籠照實嘅情況下,搞到隻眼好辛苦……(p.s 其實入面好舒服有冷氣仲要係格調唔錯戈種),算啦~~叫嘢食~~

 

打開餐牌,價格係NT50~260,唔算好貴,所以就全部都叫下啦,除咗生魚片,硬係覺得嚟居酒屋要食熱嘢咁,哈哈!

山葵小章魚(NT100)上呢碟嗰陣,服務員已經提醒我哋會有啲嗆,所以都有個心理準備,一入口有啲酸酸地,跟住陣Wasabi味慢慢攻上嚟,如果配杯酒嘅話,一絕。

日式蛋捲(NT100)呢個係我覺得最好食嘅,個FEEL有啲似歐姆蛋,但上面又有柴魚片,明太子,蔥,醬汁,個味都幾濃郁,蛋都好滑

竹村燒(NT120)個樣同日式蛋捲差唔多,但中間有玉米 菜等,同埋有勁多CHEESE ,有D似大阪燒不過變咗長方形

串燒(NT25~80)差唔多樣樣都叫晒,其中蔥燒牛肉串令我好難忘記佢,一咬入去係爆汁嘅,但我真係無法難咬爛佢……好似香口膠,但個味係五錯嘅。雞皮串反而最令我有驚喜! 上面灑左啲芝蔴加埋個醬汁,燒得好香脆唔怕有脂肪嗰種油膩感,重點係好平。

 

烤飯團(NT60)飯團外皮塗滿醬汁再烤到脆卜卜,再包住紫菜食,諗住咁多人就想試晒4隻味,但伏咗! 4隻味除左明太子之外,根本全部都一樣味!!都係平時我哋食饅魚甜甜地嘅味。

總體來說,呢間以日式格調為主嘅居酒屋,食物質素唔錯,係我坐個位啲燈光搞到有啲辛苦,不過佢係【我可能不會愛上你】大仁哥同又青姐談心時去嘅地方><所以呢度絕對係兩個人去傾下計摸下酒杯底嘅好地方。

 

有興趣可以fallow我IG喲~~有更多美食即時動態

IG: beanbeanfood
-----------------------------------------------------------------------

< 竹村居酒屋 >
地點:台北市信義區松仁路253巷1弄2號 
電話:(02) 2720-7305
營業時間:17:00~01:00
人均消費:約NT300左右

arrow
arrow

    邊妮小天地 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()